مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 مرداد 1400 ساعت 07:002021-08-02اقتصادي

گرانی سیمان با قیمت مسکن چه می کند؟


رییس انجمن صنعت ساختمان استان کرمانشاه با اشاره به افزایش حدود 40 درصدی قیمت سیمان طی چند وقت اخیر، گفت: این موضوع قطعا قیمت تمام شده مسکن را تحت تاثیر قرار خواهد داد.

- ایسنا/کرمانشاه رییس انجمن صنعت ساختمان استان کرمانشاه با اشاره به افزایش حدود 40 درصدی قیمت سیمان طی چند وقت اخیر، گفت: این موضوع قطعا قیمت تمام شده مسکن را تحت تاثیر قرار خواهد داد.

آرش شادفر در گفت و گو با ایسنا، با بیان اینکه قیمت مسکن در ایران وابسته به پارامترهای مختلفی خصوصا قیمت مصالح ساختمانی است، اظهار کرد: طی چند وقت اخیر شاهد افزایش قیمت سیمان به عنوان یکی از مهمترین مصالح ساختمانی مورد نیاز بخش مسکن بودیم.

وی با بیان اینکه قیمت سیمان طی چند وقت اخیر حداقل 40 درصد افزایش داشته، به دلایل این افزایش اشاره کرد و گفت: قطع برق و محدودیت تولید در کارخانه ها یکی از مهمترین این عوامل است.

شادفر عنوان کرد: علاوه بر قطع برق، فعالیت دلالان نیز یکی از عوامل مهم تعیین کننده قیمت سیمان است.

وی با انتقاد از اینکه قیمت دو مصالح مهم صنعت ساختمان یعنی سیمان و فولاد توسط دلالان تعیین می شود، تاکید کرد: افرادی با نام تاجر و در اصل واسطه گر محصولات دو، سه ماه کارخانه را پیش خرید می کنند و در نهایت با قیمتی که مدنظر دارند در بازار می فروشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گرانی سیمان با قیمت مسکن چه می کند؟

گرانی سیمان با قیمت مسکن چه می کند؟