مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 مرداد 1400 ساعت 06:552021-08-02سياسي

خطر غرق شدگی در سدهای استان مرکزی


رییس هیات نجات غریق و غواصی استان مرکزی گفت: از مردم درخواست می کنیم بدون حضور ناجیان غریق، از انجام شنا در سدهای استان خودداری کنند.

- ایسنا/مرکزی رییس هیات نجات غریق و غواصی استان مرکزی گفت: از مردم درخواست می کنیم بدون حضور ناجیان غریق، از انجام شنا در سدهای استان خودداری کنند.

علیرضا مجرد در گفت و گو با خبرنگار ایسنا، با اشاره به غرق شدن دو نفر در سد کوکبیه شازند در تیرماه افزود: علیرغم اینکه سال گذشته در ستاد مدیریت بحران استان و با دستور استاندار تصویب شد که برای هر سد و آبگیر که مورد استقبال مردم است، می بایست از هیات نجات غریق و غواصی استان مرکزی کمک گرفته شود، این موضوع در سال جاری تاکنون انجام نگرفته که امیدواریم مسئولان شهرستان ها نسبت به سازمان دهی سدها و آبگیرها اقدام کنند.

وی از فعالیت 1569 ناجی غریق در این استان خبر داد و گفت: هم اکنون رشته نجات غریق در شهرستان های اراک، خمین، ساوه، محلات، تفرش، دلیجان، شازند، آشتیان، کمیجان و زرندیه فعال است.

وی ادامه داد: در استان مرکزی حدود 30 سد و آبگیر وجود دارد که در سال گذشته تعداد غریق در سدها و آبگیرهای استان صفر بود، در حالی که متاسفانه این آمار در سال جاری تاکنون دو نفر بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خطر غرق شدگی در سدهای استان مرکزی

خطر غرق شدگی در سدهای استان مرکزی