مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 مرداد 1400 ساعت 06:552021-08-02سياسي

ضرورت رعایت شیوه نامه های بهداشتی/ تجمع های غیرضروری برگزار نشود


امام جمعه کرمان از مردم و مسئولان کرمان خواست شیوه های نامه های بهداشتی را دقیق رعایت کنند و گفت: جدا از برگزاری تجمع های غیرضروری خودداری شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازمی تواند تبعات مختلفی برای مردم و جامعه در برداشته باشد و پیشگیری از بدتر شدن اوضاع بسیار مهم است.

وی تصریح کرد: از همه مردم و مسئولان در هر شغل و مسئولیتی می خواهیم شیوه نامه های بهداشتی و پروتکل ها را دقیق رعایت و از برگزاری تجمعاتی که ضرورت ندارد پرهیز کنند.

وی ادامه داد: در مواردی که ضرورت برگزاری جلسات وجود دارد باید فاصله گذاری اجتماعی رعایت و از تعداد افراد شرکت کننده نیز کاسته شود.

حجت الاسلام علیدادی سلیمانی گفت: طبق گزارش ها تعداد مبتلایان در کرمان افزایش یافته است و ویروس به صورت بی رحمانه در حال گسترش در جامعه است در این شرایط وظیفه تک تک مردم در رعایت پروتکل ها سنگین است.

وی با تاکید بر لزوم تسریع در واکسیناسیون گفت: رعایت پروتکل ها در تشکلهای مذهبی و جریان های دینی می توان الگویی برای سایرین باشد زیرا در کنار همکاری و همدلی در رعایت شیوه نامه ها نیز عملکرد مناسبی دیده می شود.

وی گفت: متأسفانه برخی جلسات غیر ضروری با جمعیت قابل توجه برگزار می شود که می تواند در شیوع غلبه کنیم و با تلاش جوانان و متخصصان و تسریع در واکسیناسیون این امر انجام می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت رعایت شیوه نامه های بهداشتی/ تجمع های غیرضروری برگزار نشود

ضرورت رعایت شیوه نامه های بهداشتی/ تجمع های غیرضروری برگزار نشود