مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 مرداد 1400 ساعت 06:552021-08-02فرهنگي

محیط زیست یزد با مد و لباس هم گره خورد


مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی توجه به محیط زیست در حوزه مد و لباس را یادآور شد و گفت: ما در کارگروه مد و لباس زمینه سازی می کنیم که هنرمندانمان به خودباوری برسند.

- ایسنا/یزد مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی توجه به محیط زیست در حوزه مد و لباس را یادآور شد و گفت: ما در کارگروه مد و لباس زمینه سازی می کنیم که هنرمندانمان به خودباوری برسند.

مجید جوادیان زاده در مراسم رونمایی پوستر سومین رویداد مد و لباس یزد که با رویکرد حفاظت از محیط زیست صبح امروز در گنجیه فرهنگ و هنر یزد برگزار شد، اظهار کرد: سومین رویداد مد و لباس یزد امروز در محلی که سابقاً بانک شاهی بوده و امروز به گالری و نگارخانه فرهنگی و محلی برای استقرار انجمن هنرهای تجسمی تبدیل شده است، برگزار می شود.

وی به اهمیت توجه به مباحث بومی و فرهنگی یزد با اشاره به مصادیقی از سبک زندگی گذشته مردم یزد، گفت: موضوع مد و لباس در سال 97 با تشکیل کارگروه مد و لباس در استان هدف گذاری و تصمیم گرفته شد که به حوزه مد و لباس نگاهی جدی شود چرا که معتقدیم این حوزه محل ترکیب فرهنگ و هنر و صنعت است که متناسب با ذائقه امروز و با قابلیت رقابت با برندهای دیگر باشد.

جوادیان زاده با بیان این که بخش عمده واردات این حوزه در کشورمان مربوط به واردات مد است که این روزها به صورت غیرمجاز انجام می شود، گفت: این مد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محیط زیست یزد با مد و لباس هم گره خورد

محیط زیست یزد با مد و لباس هم گره خورد