مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 مرداد 1400 ساعت 06:552021-08-02سياسي

شوراها از کارهای حزبی و جناحی پرهیز کنند


نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی گفت: در شوراها باید از کارهای حزبی و جناحی پرهیز شود و در انتخاب شهردار، فارغ از مباحث مذهبی و سیاسی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از درمیان، حسین خسروی اسفزار پیش از ظهر امروز در دیدار با فرماندار و منتخبین شورای اسلامی شهر درمیان، طبس و گزیک، اظهار داشت: اعضای شوراها یکی از ارکان تصمیم گیری در کشور هستند که براساس اصل 100 قانون اساسی باید وظایف خود را در مسائل مختلف فرهنگی، اجتماعی، عمرانی به درستی ایفا کنند.

وی با بیان اینکه شوراهای اسلامی جایگاه ویژه ای دارند و حداقل چند اصل قانون اساسی در مورد شوراها بیان شده است، افزود: شوراها باید به اندازه ای که می توانند با اخلاص به مردم خدمت و مشکلات آنان را حل کنند.

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: شوراها باید به اندازه ای که می توانند به مردم خدمت کنند لذا همه مسئولان از جمله اعضای شوراهای اسلامی باید در انجام امور اخلاص را مدنظر داشته باشند و کارهایشان برای خداوند باشد تا دل های مردم به سمت آن ها متمایل شود.

خسروی متذکر شد: در انجام مسئولیت ها مراقبت دائمی از یکدیگر، مشارطه، مراقبه، محاسبه و مؤاخذه جزو مسائل اخلاقی است که باید مورد توجه قرار گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شوراها از کارهای حزبی و جناحی پرهیز کنند

شوراها از کارهای حزبی و جناحی پرهیز کنند