مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 مرداد 1400 ساعت 06:502021-08-02سياسي

باید تجربیات خود را در اختیار دولت سیزدهم قرار دهیم


باید تجربیات خود را در اختیار دولت سیزدهم قرار دهیم و وظیفه داریم رییس جمهور منتخب را در اجرای برنامه ها برنامه هایش برای اداره کشور کمک کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازمانع از تحقق هدف دشمن شدند.

وی ضمن تاکید بر حساسیت و سختی های فراوان کار در مجموعه نهاد ریاست جمهوری و دفتر رییس جمهور، تصریح کرد: هرچقدر دفتر رییس جمهور و مجموعه نهاد فعال تر، پویاتر، برنامه ریزتر و چابک تر باشد می تواند پیشران تحول در کل دولت بوده و موجب شود چرخ مدیریت اجرایی کشور سرعت گیرد.

رییس دفتر رییس جمهور با بیان اینکه دفتر رییس جمهور باید با نظارت دقیق بر مجموعه، به رییس جمهور مشورت های دقیق و درست بدهد، گفت: مدیران و کارکنان دفتر رییس جمهور و مجموعه نهاد باید درمورد همه مسائل کشور دید کلان داشته باشند تا بتوانند در برنامه ریزی ها به مدیران اجرایی کشور بهتر کمک کنند.

واعظی با اشاره به اینکه تخریب ها و مانع تراشی ها در مسیر انجام وظایف دولت ها در اصل به مردم ضرر خواهد رساند، گفت: همه ما و همه کسانی که در مجموعه نهاد ریاست جمهوری فعالیت می کنند باید تجربیات خود را در اختیار دولت سیزدهم قرار دهیم و وظیفه داریم رییس جمهور و دولت منتخب را در اجرای برنامه هایش برای اداره کشور کمک کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باید تجربیات خود را در اختیار دولت سیزدهم قرار دهیم

باید تجربیات خود را در اختیار دولت سیزدهم قرار دهیم