مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 مرداد 1400 ساعت 06:502021-08-02پزشكي

بخش زیادی از بیماران در مشهد از سایر استان ها است


رییس اداره پیشگیری و مبارزه با بیماری های واگیر دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: بخش زیادی از بیماران بستری در مشهد از سایر دانشگاه های علوم پزشکی مستقر در استان و نیز استان های همجوار مانند سیستان و بلوچستان، - رییس اداره پیشگیری و مبارزه با بیماری های واگیر دانشگاه علوم پزشکی مشهد: بخش زیادی از بیماران در مشهد از سایر استان ها است ایسنا/خراسان رضوی رییس اداره پیشگیری و مبارزه با بیماری های واگیر دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: بخش زیادی از بیماران بستری در مشهد از سایر دانشگاه های علوم پزشکی مستقر در استان و نیز استان های همجوار مانند سیستان و بلوچستان، خراسان جنوبی و گلستان پذیرش شده اند.

دکتر زهرا نهبندانی در این خصوص اظهارکرد: تمامی کادر درمانی استان واکسن کرونا دریافت کرده اند و نوبت واکسیناسیون گروه های سنی به متولدان قبل از 1345 رسیده است و این در حالی است که تزریق واکسن به باقی مانده گروه های واجد شرایط نیز در حال انجام است.

وی افزود: بررسی های انجام شده نشان می دهد که در مجموع بیش از 12 درصد از جمعیت افزون بر 5 میلیون نفری تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد واکسن دریافت کرده اند.

نهبندانی بیان کرد: بر همین اساس 20 تا 25 درصد از جمعیت واجد شرایط زیر پوشش این دانشگاه هنوز واکسن کرونا دریافت نکرده اند که تصورات اشتباه، اعتقاد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بخش زیادی از بیماران در مشهد از سایر استان ها است

بخش زیادی از بیماران در مشهد از سایر استان ها است