مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 مرداد 1400 ساعت 06:502021-08-02پزشكي

افتتاح پایگاه تجمیعی واکسیناسیون فرهنگیان در همدان


پایگاه تجمیعی واکسیناسیون فرهنگیان ناحیه 2 همدان با حضور مدیرکل آموزش و پرورش استان و جمعی از مسؤلین به صورت نمادین افتتاح شد.

- ایسنا/همدان پایگاه تجمیعی واکسیناسیون فرهنگیان ناحیه 2 همدان با حضور مدیرکل آموزش و پرورش استان و جمعی از مسؤلین به صورت نمادین افتتاح شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان همدان واکسیناسیون فرهنگیان استان همزمان با سراسر کشور و با همکاری دانشگاه علوم پزشکی و مراکز بهداشت در سطح شهرستان ها، نواحی و مناطق استان، آغاز شده است.

در شهر همدان با توجه به جمعیت بالای فرهنگیان، دو پایگاه تجمیعی در نواحی 1و2 برای واکسیناسیون فرهنگیان راه اندازی شده است.

برای ایجاد پایگاه های تجمیعی واکسیناسیون، چهارچوب مورد نظر وزارت بهداشت مورد توجه قرار گرفته و کمیته های مشترک بین ادارات آموزش و پرورش استان و مراکز بهداشتی تشکیل شده است.

به منظور تسریع در فرآیند واکسیناسیون در شهرهای همدان، نهاوند، ملایر، تویسرکان، اسدآباد، بهار، کبودراهنگ و رزن پایگاه های تجمیعی راه اندازی شده است و براساس نوبت دهی توسط ادارات آموزش و پرورش و ارائه لیست به این پایگاه ها، از فرهنگیان شریف دعوت به دریافت واکسن می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح پایگاه تجمیعی واکسیناسیون فرهنگیان در همدان

افتتاح پایگاه تجمیعی واکسیناسیون فرهنگیان در همدان