مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 مرداد 1400 ساعت 06:402021-08-02حوادث

آزادی گروگان پس از 15 روز در استان فارس


جانشین فرمانده انتظامی استان فارس از آزادی یک گروگان بعد از 15 روز تلاش نیروهای پلیس در شهرستان داراب خبر داد.

- ، سردار یوسف ملک زاده، گفت: 23 تیرماه امسال یک فقره آدم ربایی در بخش رستاق از توابع شهرستان داراب به پلیس گزارش شد که در دستور کار ویژه کارآگاهان قرار گرفت.

وی ادامه داد: کارآگاهان پلیس آگاهی داراب با حضور در محل و انجام تحقیقات فنی و تخصصی مطلع شدند 3 سرنشین یک سواری پژو 405 با پلاک مخدوش و سر و صورتی پوشیده فردی 37 ساله را گروگان و سریعاً از محل متواری شده اند.

سردار ملک زاده گفت: تلاش تیم تحقیقات پرونده برای شناسایی گروگان گیران و رهایی این جوان با جدیت ادامه داشت تا اینکه مأموران با جمع آوری سرنخ های موجود و انجام یک سری اقدامات تخصصی متوجه شدند فرد ربوده شده به شهرستان دلگان از توابع استان سیستان و بلوچستان منتقل شده است.

این مقام انتظامی در فارس ادامه داد: مأموران با اقدامات فنی و تخصصی موفق شدند یکی از آدم ربایان 31 ساله که در ربایش این فرد نقش مستقیم داشته را در یکی از مناطق کوهستانی داراب شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضایی در عملیاتی ضربتی وی را در مخفیگاهش دستگیر کنند.

جانشین فرماندهی انتظامی استان فارس گفت: با دستگیری این فرد و اعتراف وی به بزه ارتکابی دیگر عوامل گروگان گیر که خود را در چنگال قانون می دی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزادی گروگان پس از 15 روز در استان فارس

آزادی گروگان پس از 15 روز در استان فارس