مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 مرداد 1400 ساعت 06:352021-08-02حوادث

آزادی کوک 9 ساله از چنگان آدم ربایان


فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان دلگان، کودکی 9 ساله پس از 48 ساعت اسارت از چنگال آدم ربایان آزاد و عامل اصلی این آدم ربایی دستگیر شد.

- سردار احمد طاهری امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس، در تشریح جزییات این خبر اظهار داشت: در تاریخ پنجم مرداد سال جاری در پی ربایش پسر بچه ای 9 ساله در یکی از محلات شهرستان دلگان بلافاصله تیمی از کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان وارد عمل شدند.

وی  افزود: در بررسی های به عمل آمده و در تحقیقات میدانی از شاهدان عینی، مشخص شد سرنشینان یک دستگاه پژو 405 با پلاک مخدوش این کودک را که در حال بازی جلوی منزلشان بوده ربوده و به سرعت از محل متواری شده اند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: با توجه به حساسیت موضوع، به منظور حفظ جان این کودک، کارآگاهان پلیس آگاهی تلاش گسترده ای را برای رهایی او آغاز و در نتیجه تحقیقات تخصصی خود، هویت آدم ربایان را شناسایی و مشخص شد، متهمان به دلیل اختلافات مالی با پدر کودک او را گروگان گرفته اند.

سردار طاهری گفت: سرانجام در پی اقدامات تخصصی و تلاش گسترده پلیس، در کمتر از 48 ساعت محل نگهداری کودک ربوده شده شناسایی و مأموران در عملیاتی ضربتی وارد عمل شدند و با آزاد سازی او ، عامل اصلی این گروگانگیری را نیز دستگیر کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزادی کوک 9 ساله از چنگان آدم ربایان

آزادی کوک 9 ساله از چنگان آدم ربایان