مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 مرداد 1400 ساعت 06:152021-08-02اقتصادي

مستاجران توان پیدا کردن خانه ندارند/ رهن و اجاره ها تصاعدی شده


رییس اتحادیه مشاوران املاک اصفهان با بیان اینکه امروز مستاجران توان پیدا کردن خانه برای اجاره ندارند، گفت: اگر بازار مسکن رونق نگیرد و سال آینده قانون مشخصی برای رهن و اجاره ها تدوین نشود، - ایسنا/اصفهان رییس اتحادیه مشاوران املاک اصفهان با بیان اینکه امروز مستاجران توان پیدا کردن خانه برای اجاره ندارند، گفت: اگر بازار مسکن رونق نگیرد و سال آینده قانون مشخصی برای رهن و اجاره ها تدوین نشود، وضعیت فجیعی خواهیم داشت و ممکن است مستاجران به علت گرانی، بدون خانه بمانند.

رسول جهانگیری در گفت وگو با ایسنا با انتقاد از وضعیت موجود رهن و اجاره در کشور، اظهار کرد: امروز شرایطی ایجاد شده که مستاجران توان پیدا کردن خانه برای رهن و اجاره را ندارند.

وی با تاکید بر اینکه کاهش ارزش پول ملی موجب شد تا یک شبه قیمت خانه های میلیونی چند برابر و میلیاردی شوند، تصریح کرد: در این شرایط صاحب منزل حاضر نیست تا خانه اش را به قیمت قبل رهن یا اجاره دهد.

رییس اتحادیه مشاوران املاک اصفهان با اشاره به کاهش بین عرضه و تقاضا و ساخت و ساز مسکن به یک سوم طی 10 سال گذشته، تاکید کرد: باید تصمیم گیران در سطح کلان فکری به حال بازار مسکن کنند، چراکه اگر بازار مسکن رونق نگیرد و سال آینده قانون مشخصی برای رهن و اجاره ها تدوین نشود، وضعیت فجیعی خواهیم داشت و ممکن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مستاجران توان پیدا کردن خانه ندارند/ رهن و اجاره ها تصاعدی شده

مستاجران توان پیدا کردن خانه ندارند/ رهن و اجاره ها تصاعدی شده