مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 مرداد 1400 ساعت 06:102021-08-02ورزشي

روایتی ار شهادت یک جوان فوتبالیست


اسماعیل بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ایران، هنگام تجاوز رژیم متجاوز صدام به خاک کشورمان، به قیامی جانانه علیه دشمن برخاست و همانند سایر جوانان فداکار وطن، - اسماعیل بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ایران، هنگام تجاوز رژیم متجاوز صدام به خاک کشورمان، به قیامی جانانه علیه دشمن برخاست و همانند سایر جوانان فداکار وطن، داوطلبانه در دوره آموزشی نظامی شرکت کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اسماعیل بنایی روز دهم خرداد سال 1343 در استان آذربایجان شرقی به دنیا آمد.

او دوره دبستان را در حالی طی کرد که علاقه مند به مسائل مذهبی و قرآنی و نیز شیفته بازی و ورزش بود و با دوستانش فوتبال بازی می کرد و فوتبال را در دوران تحصیل خود نیز ادامه داده و در تیم های مختلف نوجوانان و جوانان شرکت می کرد و در مسابقات ترتیب داده شده توسط مربیان آموزشی و مدیران مربوطه، حضور می یافت و دستاورد تلاش های او، برنده شدن کاپ تیمی بود.

وی آخرین مقطع تحصیلی را در شرایط اوج گیری نهضت انقلاب اسلامی سپری کرد و اخذ بالاترین نمرات در ورزش و خط و هنر در میان نمرات دیگر درسی، حاکی از علاقه او به کارهای علمی و هنری بود.

او در زمینه مبارزات علیه رژیم شاه وارد عرصه جهاد و مبارزه شد و با انقلابیون دیگر، جشن پیروزی انقلاب اسلامی را در 22 بهمن سال 57 برگزار کرد و بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ایرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایتی ار شهادت یک جوان فوتبالیست

روایتی ار شهادت یک جوان فوتبالیست