مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 مرداد 1400 ساعت 06:052021-08-02اقتصادي

2300 مورد تخلف از سوی اصناف استان سمنان ثبت شد


معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت معدن و تجارت استان سمنان گفت: از ابتدای سال جاری 520 گشت مشترک دستگاه های ذی صلاح از اصناف استان به ثبت دو هزار و 325 تخلف منجر شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مهدی یحیایی پیش از ظهر دوشنبه در نشستی با حضور خبرنگاران به میزبانی صمت استان سمنان با اشاره به ایجاد گشت های مشترک بین ارگان هایی مانند اصناف، صمت، علوم پزشکی و… برای بازدید از اصناف، تاکید کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون 22 هزار مورد بازرسی از اصناف صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه این میزان بازرسی توسط 520 گشت مشترک انجام شده است، افزود: در بازدیدهای مستمر از اصناف استان از ابتدای سال جاری تا کنون دو هزار و 325 مورد تخلف اصناف به ثبت رسیده است.

ثبت 1360 مورد گزارش مردمی معاون صمت استان سمنان با بیان اینکه پرونده این تخلفات گشایش و به مراجع صدور احکام قضایی ارجاع داده شده است، ابراز کرد: مجموع جرایم این تخلفات که اصناف به پرداخت آن محکوم شده اند، 32 میلیارد و 300 میلیون تومان برآورد می شود یحیایی در پاسخ به سوال خبرنگار مهر درباره تنوع و فراوانی تخلفات، توضیح داد: گران فروشی، کم فروشی، عدم درج قیمت، عرضه کالای قاچاق و خارج از عرضه و… در زمره مهمترین جرایم اصناف استان از ابتدای سال جاری بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

2300 مورد تخلف از سوی اصناف استان سمنان ثبت شد

2300 مورد تخلف از سوی اصناف استان سمنان ثبت شد