مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 مرداد 1400 ساعت 05:552021-08-02اقتصادي

رشد 93 درصدی فروش شرکت پخش دارویی هجرت


با آغاز پاندمی کرونا ویروس، شرکت دارویی هجرت، تمام تلاشش را برای افزایش تولید به کار بست و در چهار ماهه نخست امسال با رشد فروش 93 درصدی نسبت به مدت مشابه پارسال روبرو شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا بنابر بر اعلام روابط عمومی شستا، با اوج گیری پاندمی کرونا در ماههای ابتدایی سال 1400 و در راستای خدمت رسانی به موقع و سریع به هموطنان عزیز ایران اسلامی، شرکت دارویی پخش هجرت از شرکتهای تابعه شستا، با همت و تلاش صادقانه، بی وقفه و همیشگی تمامی کارکنان سازمان در سراسر کشور، ضمن توزیع داروهای مرتبط با کرونا و همچنین توزیع سراسری سایر اقلام دارویی و بهداشتی در مسیر ریشه کن کردن بیماری کرونا، حرکتی عظیم و غیرتمندانه انجام داد به گونه ای که هم اکنون هیچ گونه کمبود در توزیع داروهای کرونا در هیچیک از نقاط کشور وجود ندارد و حدود یک سوم داروهای توزیع شده در تیرماه اختصاص به اقلام کرونایی داشته است.

شرکت پخش هجرت فروش چهار ماهه ابتدای سال را به میزان 18399 میلیارد ریال به ثبت رساند که در مقایسه با زمان مشابه در سال گذشته 93% رشد داشته است.

افزایش حجم فروش و کاهش هزینه های مالی، کنترل هزینه ها و هدفمند نمودن خرید و فروش در مقایسه با دوره مشابه منجر به جهش سود آوری شرکت از 474 میلیارد ریال در چهار ماهه نخست سال قبل به1000میلیارد ریال گردید که رشد بی سابقه م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد 93 درصدی فروش شرکت پخش دارویی هجرت

رشد 93 درصدی فروش شرکت پخش دارویی هجرت