مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 مرداد 1400 ساعت 05:552021-08-02اقتصادي

تازیانه خشکسالی بر تن خوشه های طلایی/ خرید تضمینی 2800 تن گندم در خراسان جنوبی


مدیرتعاون روستایی خراسان جنوبی از خرید تضمینی 2 هزار و 801 تن گندم در اسان خبر داد و گفت: خرید تضمینی گندم در استان نسبت به مدت مشابه سال گذشته کاهش چشمگیری داشته و مهم ترین علت این کاهش بحث قیمت خرید و خشکسالی است.

- وحید ضیاییان احمدی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در بیرجند، اظهار داشت: امسال مجموع سطح زیر کشت گندم در خراسان جنوبی 23 هزار و 763 هکتار است که 18 هزار و 65 هکتار به کشت آبی و 5 هزار و 698 هکتار به کشت دیم اختصاص یافته است.

وی با اشاره به آغاز خرید تضمینی گندم از کشاورزان استان از اواسط اردیبهشت ماه تا پایان شهریور ماه، بیان داشت: در سال جاری قرارداد مباشرت حمل و خرید گندم فی مابین شرکت بازرگانی دولتی ایران و سازمان مرکزی تعاون روستایی و اتحادیه مرکزی تعاون روستایی ایران منعقد شده و براساس این قرارداد اتحادیه تعاون روستایی ایران و براین اساس در استان ها اتحادیه تعاون روستایی استان به عنوان مباشر خرید گندم در سال 1400 تعیین شده است.

مراکز خرید روزانه از ساعت 7 تا 17 هر روز آماده دریافت گندم از کشاورزان هستند و خرید گندم از کشاورزان تا پایان تابستان ادامه دارد   مدیرتعاون روستایی خراسان جنوبی قیمت خرید تضمینی هر کیلوگرم گندم را 5 هزار تومان اعلام و تبیین کرد: مراکز خرید روزانه از ساعت 7 تا 17 هر روز آماده دریافت گندم از ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تازیانه خشکسالی بر تن خوشه های طلایی/ خرید تضمینی 2800 تن گندم در خراسان جنوبی

تازیانه خشکسالی بر تن خوشه های طلایی/ خرید تضمینی 2800 تن گندم در خراسان جنوبی