مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 مرداد 1400 ساعت 05:552021-08-02اقتصادي

شبکه اصلی جمع آوری فاضلاب ملایر تکمیل شد/ شبکه فرعی در حال انجام است


معاون بهره برداری و توسعه فاضلاب شرکت آب و فاضلاب استان همدان با بیان اینکه شبکه اصلی جمع آوری فاضلاب ملایر تکمیل شد گفت: شبکه فرعی در حال انجام است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، فرهاد بختیاری فر ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اجرای 3 هزار و 121 کیلومتر شبکه جمع آوری فاضلاب در شهر ملایر اظهار کرد: این پروژه در راستای ایجاد تاسیسات زیرساختی در ملایر، با 50 درصد پیشرفت فیزیکی مطابق احجام توافق نامه در دست انجام است.

وی عنوان کرد: همزمان با اجرای شبکه و اجرای 2 هزار و 500 متر لوله انشعاب، 350 فقره سیفون انشعاب نیز نصب می شود.

معاون بهره برداری و توسعه فاضلاب شرکت آب و فاضلاب همدان تصریح کرد: مجموع اعتبار در نظر گرفته شده برای این پروژه یک میلیارد و 530 میلیون تومان است که با اجرای آن یک هزار و 500 تا 2 هزار نفر از ساکنان شهر ملایر زیر پوشش شبکه جمع آوری فاضلاب قرار می گیرند.

وی با اشاره به اینکه پروژه ایجاد شبکه جمع آوری فاضلاب در خیابان های سعدی و کوچه های منتهی به خیایان تعاون شهر ملایر در دست انجام است عنوان کرد: ملایر در حال حاضر دارای 26 کیلومتر شبکه اصلی و 95 کیلومتر شبکه فرعی جمع آوری فاضلاب است که شبکه اصلی آن به صورت 100 درصد انجام شده و اجرای شبکه فرعی این شهر نیز در حال انجام است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شبکه اصلی جمع آوری فاضلاب ملایر تکمیل شد/ شبکه فرعی در حال انجام است

شبکه اصلی جمع آوری فاضلاب ملایر تکمیل شد/ شبکه فرعی در حال انجام است