مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 مرداد 1400 ساعت 05:402021-08-02پزشكي

موجِ جدید دلتا شوخی بردار نیست/ رعایت پروتکل ها به زیر 40 درصد رسیده است


رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با هشدار نسبت به خطرناک بودن موج جدید دلتا و قدرت سرایت بالای آن گفت: متاسفانه در این شرایط سطح رعایت پروتکل های بهداشتی بسیار پایین است که می تواند خطرساز شود.

- موجِ جدید "دلتا" شوخی بردار نیست/ رعایت پروتکل ها به زیر 40 درصد رسیده است ایسنا/کرمانشاه رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با هشدار نسبت به خطرناک بودن موج جدید دلتا و قدرت سرایت بالای آن گفت: متاسفانه در این شرایط سطح رعایت پروتکل های بهداشتی بسیار پایین است که می تواند خطرساز شود.

دکتر محمودرضا مرادی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به ورود استان به پیک پنجم کرونا، گفت: این موج جدید که از نوع دلتا است از شرق کشور شروع شده و هم اکنون به استان کرمانشاه رسیده است.

وی به افزایش بستری های مشکوک به کرونا در استان اشاره کرد و افزود: گذر بستری ها از 650 نفر نشان می دهد که عملا استان وارد این موج جدید شده، اما هنوز به پیک آن نرسیده ایم.

مرادی تصریح کرد: استان هنوز ابتدای این موج جدید است و با توجه به قدرت سرایت سویه دلتا به نظر می رسد آمار بستری ها افزایش چشمگیری داشته باشد.

وی افزود: در پی افزایش بستری ها ظرف دو تا سه هفته آینده شاهد افزایش فوتی های کرونا خواهیم بود و از هم اکنون همه باید برای مقابله با این موج جدید آماده باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موجِ جدید دلتا شوخی بردار نیست/ رعایت پروتکل ها به زیر 40 درصد رسیده است

موجِ جدید دلتا شوخی بردار نیست/ رعایت پروتکل ها به زیر 40 درصد رسیده است