مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 مرداد 1400 ساعت 05:252021-08-02اقتصادي

پیشرفت 50 درصدی شبکه جمع آوری فاضلاب ملایر


معاون بهره برداری و توسعه فاضلاب شرکت آب و فاضلاب استان همدان از پیشرفت 50 درصدی شبکه جمع آوری فاضلاب شهر ملایر خبر داد.

- ایسنا/همدان معاون بهره برداری و توسعه فاضلاب شرکت آب و فاضلاب استان همدان از پیشرفت 50 درصدی شبکه جمع آوری فاضلاب شهر ملایر خبر داد.

فرهاد بختیاری فر با اشاره به اجرای 3121 کیلومتر شبکه جمع آوری فاضلاب در شهرملایر، گفت: این پروژه در راستای ایجاد تأسیسات زیرساختی در شهر ملایر، با 50 درصد پیشرفت فیزیکی مطابق احجام توافق نامه در دست انجام است.

وی عنوان کرد: همزمان با اجرای شبکه و اجرای2500 متر لوله انشعاب، تعداد 350 فقره سیفون انشعاب نیز نصب می شود، یادآور شد: مجموع اعتبار در نظر گرفته شده برای این پروژه یک میلیارد و 530 میلیون تومان است که با اجرای آن یک هزار و 500 تا 2 هزار نفر از ساکنین شهر ملایر تحت پوشش شبکه جمع آوری فاضلاب قرار می گیرند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی آبفای استان همدان بختیاری فر همچنین با اشاره به اینکه پروژه ایجاد شبکه جمع آوری فاضلاب در خیابان های سعدی و کوچه های منتهی به خیایان تعاون شهر ملایر در دست انجام است، تصریح کرد: شهر ملایر در حال حاضر دارای 26کیلومتر شبکه اصلی و 95 کیلومتر شبکه فرعی جمع آوری فاضلاب است که شبکه اصلی آن به صورت صددرصد به انجام رسیده و اجرای شبکه فرعی این شهر در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشرفت 50 درصدی شبکه جمع آوری فاضلاب ملایر

پیشرفت 50 درصدی شبکه جمع آوری فاضلاب ملایر