مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 مرداد 1400 ساعت 05:202021-08-02اقتصادي

تجارت با 11 کشور به عنوان اهداف صادراتی استان در سال جاری


رییس اتاق بازرگانی استان زنجان گفت: 11 کشور در سال جاری به عنوان هدف صادراتی و کشورهای دارای اولویت همکاری با استان زنجان انتخاب شده است.

- ایسنا/زنجان رییس اتاق بازرگانی استان زنجان گفت: 11 کشور در سال جاری به عنوان هدف صادراتی و کشورهای دارای اولویت همکاری با استان زنجان انتخاب شده است.

علی یگانه فرد در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به سفر تجاری سفیر ارمنستان به زنجان، اظهار کرد: امیدواریم با توجه به اینکه ارمنستان هدف چهارم تجارت استان است، از ظرفیت ایجاد شده تجاری در ارمنستان استفاده بهینه صورت گرفته و آن را ارتقا دهیم.

وی با بیان اینکه در راستای هدفمند کردن تجارت خارجی استان و توسعه آن، پارسال نقشه راه تجارت خارجی به همت اتاق تدوین و در استان به تصویب رسید، افزود: متاسفانه با شیوع ویروس کرونا، اعزام و پذیرش هیئت های تجاری با مشکل مواجه شده و به تبع آن بخشی از نقشه راه را نیز با مشکلاتی مواجه کرد.

این مسئول با بیان اینکه برنامه عملیاتی نقشه راه تجارت خارجی استان طی سال جاری در چهار فصل سه ماهه از سوی اتاق تدوین شده است، ادامه داد: اعزام و پذیرش، حضور در نمایشگاه های خارجی و برگزاری نمایشگاه در استان و هرچه که به توسعه تجارت خارجی استان کمک کند، در این برنامه دیده شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجارت با 11 کشور به عنوان اهداف صادراتی استان در سال جاری

تجارت با 11 کشور به عنوان اهداف صادراتی استان در سال جاری