مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 مرداد 1400 ساعت 05:202021-08-02حوادث

کشف بیش از 2 تن مواد مخدر در خراسان رضوی


مأموران انتظامی سبزوار با اقدامی غافلگیرانه، 2 تُن و 76 کیلوگرم تریاک کشف و یک متهم را دستگیر کردند.

- به گزارش، سردار سرتیپ پاسدار محمدکاظم تقوی اظهار کرد: مأموران پلیس مبارزه با موادمخدر سبزوار با همکاری اطلاعاتی تیم های مرکز عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر خراسان رضوی و پلیس خراسان جنوبی به اطلاعاتی از قاچاق محموله سنگین مواد افیونی در محورهای جنوبی به سمت شهرستان سبزوار دست یافتند.

وی افزود: پلیس در این عملیات با ردزنی های گسترده و تعقیب سایه به سایه خودروی حامل مواد افیونی، با تغییر مسیر خودروی وانت بار، محل نگهداری این محموله سنگین مواد افیونی در یکی از روستاهای سبزوار را شناسایی کردند.

فرمانده انتظامی خراسان رضوی اضافه کرد: مأموران انتظامی سبزوار با اقدامی غافلگیرانه در بازرسی از محل مورد نظر، 2 تُن و 76 کیلوگرم تریاک کشف و در مرحله اول عملیات یک متهم را دستگیر کردند.

وی گفت: در این عملیات ضربتی، یک دستگاه خودروی وانت نیسان توقیف و متهم پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.

سردار تقوی با تشکر از همکاری و همراهی آگاهانه مردم قانون مدار و هم استانی های عزیز با نیروی انتظامی در مبارزه بی امان با سوداگران مرگ، از شهروندان خواست در صورت اطلاع از هرگونه خبر مبنی بر جابه جایی،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف بیش از 2 تن مواد مخدر در خراسان رضوی

کشف بیش از 2 تن مواد مخدر در خراسان رضوی