مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 مرداد 1400 ساعت 05:052021-08-02اجتماعي

معلمان بوشهری 16 رتبه برترجشنواره محتوای چندرسانه ای را کسب کردند


معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: معلمان آموزش ابتدایی استان موفق به کسب 16 رتبه برتر در اولین جشنواره کشوری تولید محتواهای چند رسانه ای شدند.

- ، محمود قاسمی صبح دوشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به درخشش معلمان بوشهری در جشنواره کشوری تولید محتواهای چند رسانه ای اظهار داشت: این جشنواره با همکاری قطب های کشوری ارزیابی و تولید محتواهای آموزشی مستقر در استان های مرکزی، خراسان شمالی، چهارمحال و بختیاری، شهرستان های استان تهران، یزد و اردبیل برگزار شد.

وی اضافه کرد: جشنواره کشوری تولید محتواهای چند رسانه ای با هدف تقویت انگیزه های معلمان و بسترسازی برای بسط و توسعه تجارب معلمان با رویکرد حل مسئله در تولید مواد و رسانه های یادگیری برگزار شد.

قاسمی از دیگر اهداف این جشنواره به شناسایی ظرفیت های فکری و فنی معلمان فناور و خلاق با رویکرد کاربست فناوری در آموزش و یادگیری و تشکیل بانک محتواهای چندرسانه ای و دست ساز معلمان مطابق با برنامه درسی اشاره کرد.

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان بوشهر با اشاره به ارسال دو هزار و 812 اثر از معلمان آموزش ابتدایی سراسر کشور به این جشنواره بیان کرد: 78 اثر از فرهنگیان دوره ابتدایی استان بوشهر در این جشنواره بررسی شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معلمان بوشهری 16 رتبه برترجشنواره محتوای چندرسانه ای را کسب کردند

معلمان بوشهری 16 رتبه برترجشنواره محتوای چندرسانه ای را کسب کردند