مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 مرداد 1400 ساعت 05:002021-08-02اقتصادي

سهم روستاییان از درآمد غار علیصدر چقدر است؟


غار علیصدر یکی از غارهای تالابی ایران و از معدود غارهای آبی جهان است که لقب بزرگترین غار آبی جهان را به خود اختصاص داده است.

- ایسنا/همدان غار علیصدر یکی از غارهای تالابی ایران و از معدود غارهای آبی جهان است که لقب بزرگترین غار آبی جهان را به خود اختصاص داده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، غار علیصدر بیست و سومین اثر طبیعی ملی است که توسط سازمان میراث فرهنگی در 15 دی 1387 در فهرست میراث طبیعی ایران قرار گرفت.

این غار در روستایی به همین نام واقع شده است و اهالی این روستا از این غار به عنوان مخزن و سد استفاده می کرده اند.

روستای علیصدر به واسطه وجود بزرگترین غار آبی جهان هرساله میزبان تعداد زیادی از مسافران و توریست های داخلی و خارجی است و همین موضوع باعث شده این روستا در طی سالیان گذشته علاوه بر ایجاد اشتغال و کسب و کار برای ساکنانش، از نظر ایجاد زیرساختهای لازم، نیز مورد توجه قرار بگیرد.

با این وجود اهالی این روستا خواستار توجه بیشتر مسئولان نسبت به وضعیت این روستاها هستند و انتظار دارند بخشی از درآمد حاصل از این غار برای روستا هزینه شود به طوریکه منتخب ششمین دوره شورای اسلامی روستای علیصدر این روزها پیگیر خواسته های مردم بومی روستا که همان افزایش اشتغال در مجتمع سیاحتی و شفاف سازی هزینه نقدینگی کلان غار علیصدر است، بوده و از مجهول ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سهم روستاییان از درآمد غار علیصدر چقدر است؟

سهم روستاییان از درآمد غار علیصدر چقدر است؟