مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 مرداد 1400 ساعت 04:552021-08-02پزشكي

دوست داشتیم بزرگ ترین پروژه درمانی کشور در همین دولت افتتاح می شد


رییس دانشگاه علوم پزشکی تهران با تأکید بر اینکه ساختن بیمارستان و راه اندازی آن دو مقوله کاملاً جدا است، گفت: مدیریت و بهره برداری از بیمارستان بعد از تکمیل ساختمان آن امکان پذیر است.

- ، عباسعلی کریمی، با اشاره به دو پروژه بزرگ مهدی کلینیک و مرکز طبی کودکان شماره 2، افزود: تلاش دانشگاه علوم پزشکی تهران و تیم اجرایی بر این بود که در انتهای دوره چهارساله دوم دولت دکتر روحانی این دو پروژه حتماً جزو پروژه هایی باشد که در چرخه درمان وارد شوند.

این دو پروژه هرکدام ویژگی های خاص خودش را دارد.

یکی مهدی کلینیک در محوطه بیمارستان امام خمینی که شرایط خاص خودش را دارد و دیگری مرکز طبی کودکان 2 یا به عبارتی داخل پرانتز بگویم بیمارستان حکیم که وابسته به مرکز طبی یک دانشگاه در جنوب شهر در منطقه 18 توسط خیر ساخته شده است و به نظرم باید این دو تا پروژه جداگانه درباره اش صحبت کنیم.

دلم می خواهد که جزییاتی راجع به مدل ساخت آنها و مدل راه اندازی اش که این روزها مطرح است را برای همکاران دانشگاهی و برای همه مردم عزیزمان توضیح دهم مخصوصاً که بالاخره این روزها در فضای مجازی، ارگان های مختلف نظرات مختلفی راجع به این دو بیمارستان داشته اند، اطلاعات دست اول آن چیزی است که من الان به عنوان مسئول دانشگاه، در اختیار شما می گذارم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دوست داشتیم بزرگ ترین پروژه درمانی کشور در همین دولت افتتاح می شد

دوست داشتیم بزرگ ترین پروژه درمانی کشور در همین دولت افتتاح می شد