مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 مرداد 1400 ساعت 04:552021-08-02بين الملل

اعزام یک هواپیمای ایلوشین و دو بالگرد هوافضای سپاه برای کمک به اطفاء حریق در ترکیه


از آغاز اطفاء حریق از 8 مرداد تاکنون بیش از ده سورتی عملیات اطفاء هوایی توسط هواپیمای ایلوشین صورت گرفته و از امروز عملیات اطفاء توسط بالگردها نیز آغاز خواهد شد.

- از آغاز اطفاء حریق از 8 مرداد تاکنون بیش از ده سورتی عملیات اطفاء هوایی توسط هواپیمای ایلوشین صورت گرفته و از امروز عملیات اطفاء توسط بالگردها نیز آغاز خواهد شد.

یک فروند هواپیمای ایلوشین 76 و دو فروند بالگرد ام آی 171 نیروی هوافضای سپاه از 8 مرداد در عملیات اطفاء حریق در کشور ترکیه حضور دارند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایلنا، در پی درخواست کشور ترکیه از جمهوری اسلامی ایران برای کمک به اطفاء جنگل ها و حریق های ایجاد شده در استانهای مختلف این کشور و بر اساس ابلاغ ستاد کل نیروهای مسلح، نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نسبت به اعزام یک فروند هواپیمای ایلوشین 76 ودو فروند بالگرد ام آی 171 جهت کمک رسانی به عملیات اطفاء به کشور ترکیه اقدام نمود.

بنا بر این گزارش؛ از آغاز اطفاء حریق از 8 مرداد تاکنون بیش از ده سورتی عملیات اطفاء هوایی توسط هواپیمای ایلوشین صورت گرفته و از امروز عملیات اطفاء توسط بالگردها نیز آغاز خواهد شد.

نیروی هوافضای سپاه با طراحی و ساخت سامانه های اطفاء حریق هوایی و انجام عملیات مختلف مردم یاری خصوصاً در حوزه اطفاء حریق هوایی در حال حاضر دارای یکی از مجرب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعزام یک هواپیمای ایلوشین و دو بالگرد هوافضای سپاه برای کمک به اطفاء حریق در ترکیه

اعزام یک هواپیمای ایلوشین و دو بالگرد هوافضای سپاه برای کمک به اطفاء حریق در ترکیه