مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 مرداد 1400 ساعت 04:502021-08-02پزشكي

پذیرش افراد جدید در کمپ های اعتیاد انجام نمی شود


تا حد امکان از پذیرش افراد جدید در کمپ ها و مراکز روزانه خودداری کرده ایم، مگر آنکه به طور استثنا دستور قضایی وجود داشته باشد که آن هم با رعایت موازین بهداشتی کامل انجام می شود.

- محمد محمدی با بیان اینکه بر اساس تفاهم نامه وزارت بهداشت با موفق عمل کرده است، عنوان کرد: دستورالعمل های بهداشتی جداگانه ای متناسب با روند شیوع پیک پنجم بیماری در مراکز بهزیستی مانند کمپ های اعتیاد، مراکز روزانه، مراکز شبانه، سالمندان و شیرخوارگاه ها اجرا شده است.

مدیرکل بهزیستی استان زنجان افزود: پاسخگویی به مراجعین در ستاد پذیرش و هماهنگی گروه های هدف با استفاده از نرم افزار ماسک صورت خواهد گرفت و در صورت ابتلای مراجعین از ورود به داخل اداره جلوگیری می شود.

محمدی عنوان کرد: برای همه مددجویان ساکن در این مراکز مانند مراکز شبانه کودکان، سالمندان و مراکز روزانه همه موارد بهداشتی و محدودیت ورود و خروج  توسط پرسنل مراکز انجام می شود، همچنین در این مراکز ملاقات های عمومی و بازدید کنسل شده است.

وی با بیان اینکه در مناطقی با وضعیت قرمز کرونایی، پذیرش مددجویان ممنوع است، تاکید کرد: در مناطق سفید و زرد پذیرش مددجویان جدید نیز تحت پروتکل خاص و انجام تست های pcr انجام می شود و پس از پذیرش مددجو به مدت دو هفته در اتاق قرنطینه است و پس از آن وارد سایر بخش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پذیرش افراد جدید در کمپ های اعتیاد انجام نمی شود

پذیرش افراد جدید در کمپ های اعتیاد انجام نمی شود