مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 مرداد 1400 ساعت 04:452021-08-02دانش

توسعه رشته های پزشکی و پیراپزشکی در دستور کار دانشگاه آزاد قرار دارد


رییس مرکز سنجش، پذیرش و امور فارغ التحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه دانشگاه آزاد همچون کمک رسان نظام سلامت بوده گفت: توسعه رشته های پزشکی و پیراپزشکی در دستور کار قرار دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازو یافته های هسته ای از تولیدات داخلی کشور هستند که علیرغم تمام خباثتها و شیطنت های غرب توانسته مایه عزت ایران اسلامی در جهان شود، اظهار داشت: بی شک نماد هسته ای ایران اسلامی، استان بوشهر است.

اسم بوشهر تداعی کننده انرژی هسته ای و سایر انرژی هاست و دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر می تواند با فراهم کردن زمینه توسعه و شکوفایی بیشتر این مزیت های استانی، دستاوردهای مهمی برای اقتدار و سربلندی ایران اسلامی مهیا کند.

طهماسب کاظمی ضمن ارائه گزارشی از برخی عملکردهای دانشگاه آزاد اسلامی در یک سال گذشته، تصریح کرد: با شروع به کار سامانه های آموزشیار و پژوهشیار، نظام نظارتی بر کیفیت آموزش و پژوهش در دانشگاه به نحو مطلوبی ارتقاء یافته است.

رییس مرکز سنجش، پذیرش و امور فارغ التحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی ادامه داد: در سنوات گذشته داده ها و اطلاعات مربوط به دانشجویان، کارکنان و استادان مراکز آموزشی در کشور دچار نقصان و کمبود بود که امکان اتخاذ تصمیمات یکپارچه و راهبردی مبتنی بر داده ها براساس آمارهای واقعی و دقیق را با مشکل مواجه می کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه رشته های پزشکی و پیراپزشکی در دستور کار دانشگاه آزاد قرار دارد

توسعه رشته های پزشکی و پیراپزشکی در دستور کار دانشگاه آزاد قرار دارد