مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 مرداد 1400 ساعت 04:402021-08-02سياسي

وضعیت شهر بجنورد پس از شورای شهر پنجم/آیا زارعی جزء ضعیف ترین شهرداران بود؟


این روزها، زمان تغییر تحول در شورای شهر و به طبع آن شهرداری بجنورد است، اکنون در مطلبی هرچند کوتاه فعالیت های حدود 2 ساله شهرداری بجنورد را بررسی می کنیم.

-   پسماند اخیر کشتارگاه نیز که بسیار رسانه ای شد و دیگر جای مرور ندارد.

سوم؛ معاونت فنی و عمرانی اگر مختصراً بخواهیم اشاره کنیم بحث فاضلاب شهری، ایجاد پارک، آسفالت و هوای پاک زیرمجموعه این معاونت بوده که مثلاً لکه گیری خیابان و ساخت پارک ناظر آباد و این قبیل امور را به عنوان رزومه خود ذکر کرده اند.

اما حقیقت این است که کار یک مقام مسؤول مصداقی نیست و باید یک برنامه کلان در سطح شهر داشته و بر اساس آن یک برنامه منسجم را در شهر پیاده کند و نه اینکه به محض کسب یک بودجه آن را صرف یک بخش کوچکی از شهر کرده و باقی منطقه ها بی بهره بمانند.

چهارم؛ معاونت سرمایه گذاری عجیب است که معاونتی به نام سرمایه گذاری جزیی از وظایف شهرداری به حساب آمده اما شهردار از کمبود بودجه نالان است! به نظر می رسد بخش سرمایه گذاری در هر سازمان، با زبان بی زبانی این پیام را القا می کند که مسئولان نباید در خرج و مخارج خود وابسته به دولت باشند و خودشان کسب درآمد کنند.

اما تنها افتخار این معاونت صحبت از قرارداد پروژه پرحاشیه و مبهم رُز است که در دم کنسل شد و درواقع در این 2 سال کار دیگری صورت نگرفته و به غیر آن ع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وضعیت شهر بجنورد پس از شورای شهر پنجم/آیا زارعی جزء ضعیف ترین شهرداران بود؟

وضعیت شهر بجنورد پس از شورای شهر پنجم/آیا زارعی جزء ضعیف ترین شهرداران بود؟