مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 مرداد 1400 ساعت 04:202021-08-02بين الملل

اتحادیه عرب: جمهوری چک در مواضعش در قبال فلسطین بازنگری کند


دبیرکل اتحادیه عرب، جمهوری چک را به بازنگری در برخی موضعگیرهای اخیرش نسبت به حقوق تایید شده فلسطین در قوانین بین المللی و جانبداری اش از طرف اسراییلی دعوت کرد.

- دبیرکل اتحادیه عرب، جمهوری چک را به بازنگری در برخی موضعگیرهای اخیرش نسبت به حقوق تایید شده فلسطین در قوانین بین المللی و جانبداری اش از طرف اسراییلی دعوت کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری سما فلسطین، احمد ابوالغیط، دبیرکل اتحادیه عرب که در دفتر این اتحادیه میزبان وزیر خارجه جمهوری چک بود، تاکید کرد: حفظ فرصت های تحقق راه حل دو کشوری ضروری است.

ابوالغیط در این دیدار به موضعگیری اتحادیه عرب نسبت به برخی موضعگیری های جمهوری چک درباره مساله فلسطین چه در چارچوب سازمان ملل و چه خارج آن پرداخت و با اشاره به تلویحی به اقدام این کشور در افتتاح یک دفتر دیپلماتیک در شهر قدس اشغالی، این موضعگیری ها را برای حقوق فلسطین، جایگاه شهر قدس و وضعیت حقوقی آن به عنوان یک منطقه تحت اشغال آسیب رسان دانست و از این کشور خواست در موضعگیری های خود در این زمینه و جانبداری از طرف اسراییلی بازنگری کند.

دبیرکل اتحادیه عرب در ادامه از روابط دوستانه ای که جمهوری چک در طول تاریخ با کلیه کشورهای عربی داشته و طیف گسترده ای از منافع مشترک دو طرف را پوشش می دهند، تقدیر کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتحادیه عرب: جمهوری چک در مواضعش در قبال فلسطین بازنگری کند

اتحادیه عرب: جمهوری چک در مواضعش در قبال فلسطین بازنگری کند