مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 مرداد 1400 ساعت 04:152021-08-02سياسي

حسام الدین آشنا مجرم شناخته شد


هیئت منصفه مطبوعات حسام الدین آشنا را با دو اتهام نشر اکاذیب و قصد تشویش اذهان عمومی با اکثریت آرا مجرم دانست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، احمد مؤمنی راد در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در روز یکشنبه دهم مرداد ماه 1400 در شعبه 6 دادگاه کیفری یک استان تهران به یک پرونده جرم سیاسی به ریاست قاضی شقاقی رسیدگی شد.

وی افزود: قبلاً به شکایت این متهم که حسام الدین آشنا نام دارد با عناوین نشر اکاذیب و قصد تشویش اذهان عمومی در دو شکایت رسیدگی شده بود.

سخنگوی هیئت منصفه مطبوعات اعلام کرد: بعد از اعتراض متهم، دیوان عالی کشور آن را به شعبه هم عرض عودت داده بود و دادگاه با قرائت قرآن و با حضور هیئت منصفه ای غیر از جلسه قبلی شروع شد.

مؤمنی راد ادامه داد: پس از سخنان رییس دادگاه، نماینده مدعی العموم به شرح کیفرخواست پرداخت و سپس با توجه به عدم حضور متهم، وکیل او به صورت مبسوط و تفصیلی به دفاع از وی پرداخت و سپس متهم با تأخیر 40 دقیقه ای وارد شد و دفاعیات خود را مطرح کرد.

سخنگوی هیئت منصفه مطبوعات گفت: بعد از خاتمه دادگاه هیئت منصفه جرایم سیاسی وارد شور شد و پس از اتمام شور، رأی گیری به عمل آمد و نتیجه حاصل شد.

مؤمنی راد گفت: هیئت منصفه در یک اتهام و دو شکایت متهم را با اکثریت آرا مجرم دانست و در ضمن با اکثریت آرا متهم را مستحق تخفیف دانست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حسام الدین آشنا مجرم شناخته شد

حسام الدین آشنا مجرم شناخته شد