مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 مرداد 1400 ساعت 03:452021-08-02ورزشي

رتبه دوم کنکور ریاضی: با خودم رقابت می کنم


رتبه دوم کنکور سراسری در رشته ریاضی رقیب اصلی خودش را محمدشایان شعبانی می داند و معتقد است با تلاش و پشتکار مضاعف، هر ناشدنی ممکن می شود فقط کافی است خود انسان اراده آن را داشته باشد.

- ایسنا/کرمان رتبه دوم کنکور سراسری در رشته ریاضی رقیب اصلی خودش را محمدشایان شعبانی می داند و معتقد است با تلاش و پشتکار مضاعف، هر ناشدنی ممکن می شود فقط کافی است خود انسان اراده آن را داشته باشد.

محمدشایان شعبانی دانش آموز رفسنجانی که موفق به کسب رتبه دوم کنکور سراسری در رشته ریاضی شد، در گفت و گو با خبرنگار ایسنا اظهار کرد: برای کسب این رتبه خیلی تلاش کردم و صبح تا شب درس می خواندم، البته احتمال کسب رتبه را می دادم اما اینکه این رتبه را کسب کنم فکر نمی کردم، در مجموع در یکسال گذشته فقط درس می خواندم و به چیز دیگری فکر نمی کردم.

وی با بیان اینکه احساس خاصی نسبت به کسب این رتبه ندارد، افزود: نه اینکه رتبه کم اهمیت باشد اما مهم برای من این است که به دانشگاه راه یافتم و ادامه تحصیلات را دنبال کنم و به شخصه خیلی به رتبه اهمیت نمی دهم.

شعبانی دانشگاه صنعتی شریف را انتخاب خود برای ادامه تحصیلات دانشگاهی عنوان کرد و گفت: در خصوص رشته هنوز تصمیمی نگرفته ام و اینکه کدام رشته را انتخاب کنم هنوز مشخص نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رتبه دوم کنکور ریاضی: با خودم رقابت می کنم

رتبه دوم کنکور ریاضی: با خودم رقابت می کنم