مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 مرداد 1400 ساعت 03:402021-08-02فناوري

اجرای پویش مردمی خرید امن در مازندران


 رییس پلیس فتا استان مازندران از اجرای پویش سراسری خرید امن برای آشنایی کاربران فضای مجازی و شهروندان در خصوص شیوه صحیح خرید امن و ارتقای آگاهی های اجتماعی در موضوعات کلاهبرداری های اینترنتی خبر داد.

- ایسنا/مازندران  رییس پلیس فتا استان مازندران از اجرای پویش سراسری خرید امن برای آشنایی کاربران فضای مجازی و شهروندان در خصوص شیوه صحیح خرید امن و ارتقای آگاهی های اجتماعی در موضوعات کلاهبرداری های اینترنتی خبر داد.

سامع خورشاد با اعلام این خبر، بیان کرد : پویش سراسری خرید امن با هدف جلوگیری از کلاهبرداری های اینترنتی و آگاه سازی شهروندان با این نوع کلاهبرداری ها و همچنین نحوه خریدهای امن آنلاین به مدت یک ماه از یکم مرداد ماه تا پایان مردادماه در شهر ساری برگزار می شود.

وی تصریح کرد: در حین برگزاری این پویش سعی خواهیم کرد در موضوعاتی همچون خریدهای ناامن از وب سایت های ثبت آگهی و فروش اقلام دست دوم ، عدم پرداخت بیعانه برای خرید کالا به فروشندگان در وب سایت ها و اپلیکیشن های درج آگهی و همچنین با آگاهسازی شهروندان از پیامدهای خریدهای غیر امن از کانال ها و صفحات شبکه های اجتماعی، به کاهش جرایم اینترنتی کمک کنیم.

رییس پلیس فتای استان مازندران، افزود: ارتقای آگاهی های اجتماعی در خصوص شیوه صحیح خرید امن در فضای مجازی و افزا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای پویش مردمی خرید امن در مازندران

اجرای پویش مردمی خرید امن در مازندران