مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 مرداد 1400 ساعت 03:302021-08-02بين الملل

پشت پرده تاخیر در اصلاح کابینه مصر


منابع آگاه در دولت مصر اعلام کردند رییس جمهوری این کشور شخصا اصلاح کابینه را که پیش از این اخباری از آن منتشر شده بود، به تاخیر انداخته است.

- منابع آگاه در دولت مصر اعلام کردند رییس جمهوری این کشور شخصا اصلاح کابینه را که پیش از این اخباری از آن منتشر شده بود، به تاخیر انداخته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، منابع آگاه در دولت مصر اعلام کردند عبدالفتاح سیسی، رییس جمهوری این کشور شخصا اصلاح کابینه را به تاخیر انداخته است؛ امری که قرار بود هفته گذشته انجام شود اما به دلیل مخالفت سیسی با اقدام دستگاه اطلاعاتی در نامزد کردن برخی شخصیت ها و کنار گذاشتن شماری از وزرای فعلی به تعویق افتاد.

منابع یاد شده در گفت وگو با العربی الجدید تصریح کردند: السیسی دستور داده تا برخی وزارتخانه ها از هم تفکیک شوند و برخی نیز دوباره ادغام شوند و یا اینکه مصطفی مدبولی، نخست وزیر مصر بر بعضی از وزارتخانه ها از جمله وزارت سرمایه گذاری نظارت داشته باشد.

منابع مذکور افزودند: پس از توافق اولیه بر سر کنار گذاشتن شماری از وزرا و پذیرش عدم فعالیت برخی از وزرا که خواهان بازنشستگی و دوری از فعالیت دولتی هستند، فهرست تقریبا نهایی اسامی وزرای کنار گذاشته شده و وزرای جدید روز یکشنبه گذشته برای بررسی و تایید در اختیار السیسی قرار گرفت اما دستگاه اطلاعاتی شامگاه هما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پشت پرده تاخیر در اصلاح کابینه مصر

پشت پرده تاخیر در اصلاح کابینه مصر