مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 مرداد 1400 ساعت 03:302021-08-02سياسي

دولت سیزدهم باید زمینه را برای حضور و مشارکت اقتصادی مردم فراهم کند 


عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با اشاره به چالش های اقتصادی که دولت سیزدهم با آن ها رو به رو است گفت: مهمترین اقدامی که دولت آینده در زمینه حل چالش های اقتصادی می تواند انجام دهد این است که زمینه را برای حضور و مشارکت مردم فراهم کند.

- ایسنا/خراسان رضوی عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با اشاره به چالش های اقتصادی که دولت سیزدهم با آن ها رو به رو است گفت: مهمترین اقدامی که دولت آینده در زمینه حل چالش های اقتصادی می تواند انجام دهد این است که زمینه را برای حضور و مشارکت مردم فراهم کند.

محمد صفایی در گفت وگو با ایسنا در رابطه با چالش های اقتصادی که دولت سیزدهم با آن رو به رو است و راهکارهای حل این چالش ها اظهار کرد: در حال حاضر گرفتار چندین مسئله در زمینه مسائل اقتصادی هستیم.

اولین مورد بحث نقدینگی فراوان است که در عین آن دولت با کسری بودجه نیز مواجه است و شاید این دو مورد از بزرگترین چالش هایی باشد که دولت دوازدهم برای دولت سیزدهم به ارث می گذارد.

وی با بیان اینکه ظرفیت های بی بدیلی وجود دارد که دولت دوازدهم از آن ها غفلت کرد ، اضافه کرد: مشارکت دادن مردم در حوزه اقتصاد از جمله این ظرفیت ها است.

امید است تا دولت سیزدهم با به کارگیری این ظرفیت ها، آن ها را به ظهور برساند و این اتفاق مبارک رخ دهد و مردم با حضور خود در حوزه اقتصادی و مشارکت در آن،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت سیزدهم باید زمینه را برای حضور و مشارکت اقتصادی مردم فراهم کند 

دولت سیزدهم باید زمینه را برای حضور و مشارکت اقتصادی مردم فراهم کند