مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 مرداد 1400 ساعت 03:202021-08-01بين الملل

بازگشت تدابیر ضد کرونایی در چین


مثبت شدن تست کرونای برخی افراد در چین موجب بازگشت تدابیر ضد کرونایی در برخی نواحی این کشور شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از خبرگزاری صدا و سیما از شبکه سی سی تی وی چین، ​ بازگشت مجدد موج جدید کرونا در چند استان و شهر چین این کشور را در وضعیت قرمز قرار داده است به نحوی که مراکز پزشکی مجددا درگیر گرفتن تست های بیشمار کرونا از افراد شده اند و برخی اقدامات و محدودیت ها مجددا اعمال می شوند.

مثبت شدن آزمایش کرونای یک نفر در شهر یینچوان در شمال غربی چین باعث شد تا کمپین آزمایش کرونا مجددا در این شهر از سر گرفته شود.

بیش از 7250 نمونه آزمایشگاهی از افراد گرفته شده است که در آن تعداد مواردی که تا ساعت 12:00 روز یکشنبه مورد بررسی قرار گرفتند هیچ مورد ابتلای جدیدی یافت نشد.

در جیانگسو که استانی واقع در شرق چین است بعد از اینکه آزمایش کرونای 30 نفر مثبت شد مسئولان علاوه بر انجام برخی اقدامات، ده ها تن اقلام مصرفی روزانه را به این منطقه ارسال کردند.

عفونت با ویروس کرونا یا کووید-19، برای نخستین بار در اواخر سال 2019 در چین گزارش شد و به سرعت شیوع یافت و موارد ابتلا به آن افزایش یافت.

با گذشت مدت زمان بسیار کوتاهی، موارد ابتلا به عفونت با ویروس کرونا در اکثر کشور های جهان مشاهده شد و به همین خاطر سازمان بهداشت جهانی در مارس سال 2020 پاندمی (همه گیری) ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازگشت تدابیر ضد کرونایی در چین

بازگشت تدابیر ضد کرونایی در چین