مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 مرداد 1400 ساعت 03:002021-08-01اقتصادي

وقوع حریق در عرصه های جنگلی مازندران 20 درصد رشد یافت


فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی مازندران- ساری با اشاره به افزایش 20 درصدی حریق سال جاری در عرصه های طبیعی از مردم و گردشگران خواست تا نسبت به صیانت از عرصه ها تلاش داشته باشند.

- با بیان اینکه میزان آتش سوزی در جنگل های استان نسبت به مدت مشابه سال قبل 20 درصد رشد یافته است، کاهش میزان بارندگی ها و بی احتیاطی گردشگران را از جمله دلایل رشد حریق در عرصه های جنگلی یاد کرد.

وی با اظهار اینکه سه هزار کیلومتر مرز مشترک بین اراضی جنگلی و جلگه ای داریم، گفت: در برخی موارد به دلیل عدم رعایت مسائل ایمنی، عرصه های جنگلی دچار حریق و آسیب شده است.

وی با عنوان اینکه بیشترین میزان آتش سوزی در شرق استان و بهشهر بوده است، دلیل آن را پوشش جنگلی و حجم بالای ورود گردشگران ذکر کرد و گفت: اقدامات پیشگیرانه ای برای حفظ عرصه ها و مقابله با حریق انجام شده است.

فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی مازندران - ساری یادآور شد: با توجه به اخطارهای هواشناسی و زمان برداشت برنج، هشدارهای لازم به نیروها و شرکت های تحت پوشش داده شده است تا برای مقابله با حریق آمادگی لازم داشته باشند.

وی تصریح کرد: سعی کردیم نسبت به تجهیز خودروها و آبگیری آن اقدام کنیم تا در صورت نیاز نسبت به انجام عملیات اقدام داشته باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وقوع حریق در عرصه های جنگلی مازندران 20 درصد رشد یافت

وقوع حریق در عرصه های جنگلی مازندران 20 درصد رشد یافت