مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 مرداد 1400 ساعت 02:052021-08-01سياسي

شورا با مشکل کارشناس روبروست


شورای شهر نیازمند وجود مدیران و کارشناسانی است که مستقل از شهرداری باشند و در حال حاضر شورا با مشکل جدی در زمینه کارشناس روبرو است.

- ایسنا/فارس رییس شورای شهر شیراز گفت: شورای شهر نیازمند وجود مدیران و کارشناسانی است که مستقل از شهرداری باشند و در حال حاضر شورا با مشکل جدی در زمینه کارشناس روبرو است.

سید عبدالرزاق موسوی عصر یکشنبه 10 مردادماه در آخرین جلسه علنی شورای پنجم شیراز، گفت: در این چهار سال پیش تلاش کردیم، برای مدیریت شهر با هدف استفاده حداکثری از ظرفیت موجود و ایجاد راهبرد و مسیر مشترک، رویکردها و راهبردهای خود را معین و تصویب کنیم، و بر اساس برنامه حرکت کنیم.

او افزود: در این مدت چشم انداز بیست ساله شهر به تصویب رسید.

برنامه پنج ساله سوم شیراز با پیش بینی اهداف کمی تصویب شد و بر اساس آن شهرداری مکلف شد، لوایح بودجه سالانه را تهیه و به تصویب شورا برساند.

موسوی بیان کرد: در راستای تحقق این رویکرد و راهبردها که درستی آن در ادامه مسیر با استقبال عمومی و واکنش مثبت نخبگان تایید شد، مصوبات مهمی همچون، طرح های تعارض منافع، شفافیت که آخرین آن الزام شهرداری به بارگذاری آراء صادر شده از کمیسیون ماده صد در سامانه شفافیت بود، راه اندازی سامانه شفافیت و سامانه مدیریت اطلاعات پروژه، سند راهبردی ارتقاء سلامت اداری و مبارز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شورا با مشکل کارشناس روبروست

شورا با مشکل کارشناس روبروست