مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 مرداد 1400 ساعت 02:002021-08-01سياسي

بهارنکو تجربه ای موفق در کشور و افتخاری برای شیراز است


مسئول نهاد رهبری دانشگاه علوم پزشکی شیراز، طرح خانواده بهارنکو را یک تجربه موفق در کشور دانست و تاکید کرد که در اجرای این طرح شیراز افتخار آفرین و همیشه در اوج بوده است.

- "بهارنکو" تجربه ای موفق در کشور و افتخاری برای شیراز است ایسنا/فارس مسئول نهاد رهبری دانشگاه علوم پزشکی شیراز، طرح خانواده "بهارنکو" را یک تجربه موفق در کشور دانست و تاکید کرد که در اجرای این طرح شیراز افتخار آفرین و همیشه در اوج بوده است.

حجت الاسلام مقام با اشاره به فعالیت های 10 سال گذشته گروه موسسات دانش بنیان بهارنکو ، گفت: فعالیت مجموعه بهارنکو وابسته به نهاد رهبری دانشگاه، تنها به 6 ساعت کلاس آموزش الزامی پیش از ازدواج خلاصه نمی شود بلکه این نقطه شروع بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از دفتر نهاد نمایندگی ولی فقیه در علوم پزشکی شیراز، مقامی با بیان اینکه شورای عالی انقلاب فرهنگی و وزارت بهداشت از این طرح الگو گرفت و در دولت مصوب و در بعضی استان ها اجرایی شد، افزود: فقط این ها باعث نشده که آمار طلاق در استان کاهش یابد بلکه در کنار این طرح، مشاوره تکمیلی، آموزش های قبل و بعد از ازدواج راه اندازی و مرکز مشاوره گسترش داده شد و در حال حاضر چندین سال است که طرح بهارنکو با همکاری دانشگاه علوم پزشکی در شهرستان های استان فارس اجرا و پیگیری می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهارنکو تجربه ای موفق در کشور و افتخاری برای شیراز است

بهارنکو تجربه ای موفق در کشور و افتخاری برای شیراز است