مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 مرداد 1400 ساعت 00:402021-08-01پزشكي

درخواست انجمن صرع برای واکسیناسیون بیماران مصروع پرخطر


مدیرعامل انجمن صرع ایران با اشاره به عوارض ابتلا به کرونا در میان بیماران مصروع، بر لزوم واکسیناسیون این بیماران به منظور جلوگیری از عوارض شدید کووید19 تاکید کرد.

- مدیرعامل انجمن صرع ایران با اشاره به عوارض ابتلا به کرونا در میان بیماران مصروع، بر لزوم واکسیناسیون این بیماران به منظور جلوگیری از عوارض شدید کووید19 تاکید کرد.

دکتر داریوش نسبی طهرانی در گفت وگو با ایسنا، گفت: حدود یک میلیون و 200 هزار بیمار مصروع در کشور داریم که بیماری نزدیک به 400هزار نفر آنها صعب العلاج است و داروهای زیادی مصرف می کنند و در دسته بیماران با ریسک بالا قرار می گیرند؛ به نحوی که اگر تشنج در آنها به موقع کنترل نشود می تواند خطرات جانی به همراه داشته باشد.

حتی یک تب ساده برای این دسته از بیماران مصروع ممکن است سبب نگرانی شود و به تشنجی منجر شود که نیاز به بستری در ICU داشته باشند.

وی افزود: برای اینکه نگرانی این افراد از ابتلا به ویروس کرونا و عوارض آن را کاهش دهیم، نسبت به ایجاد اولویت واکسیناسیون کرونا برای این گروه که داروهای سنگینی مصرف می کنند اقدام کردیم.

از فروردین ماه نامه نگاری و مکاتبات با وزارت بهداشت را آغاز کردیم و آنها هم قول دادند که این بیماران در اولویت دوم دریافت واکسن قرار گیرند؛ ولی متاسفانه این قول عملی نشد و به صورت شفاهی اع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست انجمن صرع برای واکسیناسیون بیماران مصروع پرخطر

درخواست انجمن صرع برای واکسیناسیون بیماران مصروع پرخطر