مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 مرداد 1400 ساعت 00:102021-08-01سياسي

برگزاری آزمون وکالت سال1400 مرکز وکلای قوه قضاییه در شهریورماه


رییس مرکز وکلای قوه قضاییه استان اصفهان گفت: فرایند ثبت نام از داوطلبان آزمون وکالت 1400 از 6 مرداد ماه آغاز شده و تا 12 مرداد ادامه خواهد داشت؛ - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از روابط عمومی مرکز وکلای قوه قضاییه 19 شهریور ماه امسال به طور همزمان در سراسر کشور برگزار خواهد شد.

رییس مرکز وکلای قوه قضاییه استان اصفهان با بیان اینکه مجری برگزاری آزمون وکالت امسال همانند سال گذشته سازمان سنجش خواهد بود تصریح کرد: فرایند ثبت نام از داوطلبان آزمون وکالت 1400 از 6 مرداد ماه آغاز شده و تا 12 مرداد ادامه خواهد داشت؛ علاقه مندان به شرکت در این آزمون می توانند به سایت سازمان سنجش اموزش کشور مراجعه کنند.

وی ادامه داد: حقوق مدنی، آیین دادرسی مدنی، آیین دادرسی کیفری، حقوق تجارت، حقوق جزای عمومی و اختصاصی، فقه، حقوق ثبت و حقوق اساسی منابع سوالات آزمون امسال خواهند بود؛ که نسبت به سال گذشته حقوق اساسی به منابع آزمون اضافه شده است.

صلواتی با بیان اینکه سؤالات این آزمون در قلمرو منابع اعلام شده و نظریات حقوقی و آرای وحدت رویه مرتبط با آنها طرح خواهند شد افزود: داوطلبان جهت اطلاع از جزییات منابع آزمون می توانند به سایت مرکز وکلا، کارشناسان و مشاوران خانواده قوه قضاییه به آدرس 23055.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری آزمون وکالت سال1400 مرکز وکلای قوه قضاییه در شهریورماه

برگزاری آزمون وکالت سال1400 مرکز وکلای قوه قضاییه در شهریورماه