مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 مرداد 1400 ساعت 00:102021-08-01ورزشي

ماجرای عجیب واگذاری هتل فوتبال به آشپز تیم ملی در بحرین


سفر تیم ملی به بحرین حاشیه های متعددی داشت اما نتایج درخشان فوتبال در مقدماتی جام جهانی باعث شد همه آن زمزمه ها فراموش شود اما حالا یکماه بعداز آن صعود دلچسب، اخبار عجیبی در رسانه های داخلی منتشر شده که به همراهان تیم ملی مربوط می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ورزشی، فردی که در جریان سفر تیم ملی به منامه برای حضور در رقابتهای مرحله مقدماتی انتخابی جام جهانی در نقش آشپز، همراه تیم ملی حضور داشته، به نوشته طرفداری قرار است پیمانکار جدید هتل آکادمی باشد.

البته واگذاری هتل آکادمی به پیمانکار جدید نیاز به تشریفات قانونی دارد و حتی در صورتی که فدراسیون بخواهد برای این کار، به اصطلاح ترک تشریفات بگیرد، باز هم باتوجه به نقش شرکت تجهیز، هتل المپیک و حتی وزارت ورزش در این ماجرا، واگذاری این هتل به یک شخص خاص به همین سادگی نخواهد بود اما شایعه شده از فردی که در بحرین به عنوان آشپز تیم ملی همراه ملی پوشان حضور داشت و البته گفته می شد فقط در ظاهر آشپز است و بیشتر از دوستان و نزدیکان محسوب می شود، به عنوان پیمانکار جدید فدراسیون و مدیر جدید هتل آکادمی نام می برند.

این فرد در بحرین، هر از گاهی موقع سرو غذا بالای سر کارکنان آشپزخانه هتل حاضر می شد و در ظاهر آشپز تیم ملی بود اما نه بحرینی ها به او اجازه می دادند وارد آشپزخانه هتل شود و نه خودش تم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماجرای عجیب واگذاری هتل فوتبال به آشپز تیم ملی در بحرین

ماجرای عجیب واگذاری هتل فوتبال به آشپز تیم ملی در بحرین