مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 مرداد 1400 ساعت 22:302021-08-01سياسي

بسیاری از شرارت های داخلی توسط رژیم صهیونیستی سازماندهی می شود


نماینده پارلمان لبنان با اشاره به اینکه امروزه میان پیروان ادیان یا طایفه های خاصی در لبنان هیچ اختلاف جدی وجود ندارد، تأکید کرد که رژیم صهیونیستی در شکل گیری مشکلات داخلی در لبنان دست دارد.

- ، حسن فضل الله نماینده پارلمان لبنان در گفتگو با شبکه خبری المیادین تأکید کرد که با مجرمان و جنایتکارانی که به سوی مراسم تشییع پیکر عضو حزب الله در خلده تیراندازی کردند، باید طبق قانون برخورد شود.

وی در ادامه با اشاره به اینکه قاتل (یا قاتلان) این حمله در نهایت حفظ آرامش و خونسردی به مراجع امنیتی تحویل داده شده اند، گفت: خواستار آن شده بودیم تا (نیروهای امنیتی ارتش) امنیت مسیر کاروان را تأمین کنند اما ارتش در این عرصه به خوبی عمل نکرد .

فضل الله در بخش دیگری از این مصاحبه تلویزیونی گفت: بخش قابل توجهی از مردم خواستار برخورد با گروهک های خودسر و طغیان گری هستند که راه های منتهی به مناطق ساحلی را اشغال کرده اند .

او همچنین با اشاره به اینکه امروزه میان پیروان ادیان یا طایفه های خاصی در لبنان هیچ اختلاف جدی وجود ندارد و هرآنچه که در شرف وقوع است، از سوی طرف های خارجی و رژیم صهیونیستی نشأت می گیرد، تصریح کرد: خواسته نخست همگان این هست که طبق قانون با مجرمان برخورد شود .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بسیاری از شرارت های داخلی توسط رژیم صهیونیستی سازماندهی می شود

بسیاری از شرارت های داخلی توسط رژیم صهیونیستی سازماندهی می شود