مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 مرداد 1400 ساعت 20:052021-08-01اقتصادي

خوزستان روزهای بسیار بدتری پیش رو دارد


اکنون در استان خوزستان در حال تجربه روزهای اولیه پیک جدید بیماری هستیم اما نمودار ابتلا در این روزها با نمودار اوج بیماری در پیک قبلی خوزستان برابری می کند و این مساله نشان می دهد که روزهای بسیار بدتری پیش رو داریم.

- ایسنا/خوزستان رییس مرکز بهداشت غرب اهواز گفت: اکنون در استان خوزستان در حال تجربه روزهای اولیه پیک جدید بیماری هستیم اما نمودار ابتلا در این روزها با نمودار اوج بیماری در پیک قبلی خوزستان برابری می کند و این مساله نشان می دهد که روزهای بسیار بدتری پیش رو داریم.

دکتر مهران احمدی بلوطکی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: میزان مراجعات روزانه به مراکز منتخب بهداشتی غرب اهواز به مرز یک هزار نفر رسیده است.

به طور متوسط روزانه حدود 300 بیمار تنها در غرب شهر اهواز شناسایی می شوند و با احتساب شرق اهواز، روزانه حدود 600 بیمار جدید شناسایی می شوند.

وی افزود: میزان مراجعه به بیمارستان ها بسیار بالا رفته است و ظرفیت بیمارستان ها یکی پس از دیگری تکمیل می شود و اگر این روند در روزهای آینده ادامه داشته باشد، نگرانی های ما بسیار جدی تر خواهد شد.

رییس مرکز بهداشت غرب اهواز با تاکید بر لزوم مراقبت جدی شهروندان در پیشگیری از ابتلا به کرونا، گفت: متاسفانه میزان رعایت پروتکل های بهداشتی به کمتر از 50 درصد رسیده است و از مردم خواهش می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خوزستان روزهای بسیار بدتری پیش رو دارد

خوزستان روزهای بسیار بدتری پیش رو دارد