مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 مرداد 1400 ساعت 19:402021-08-01اقتصادي

اجرای محدودیت های کرونایی بر اساس رنگ بندی شهرها در خوزستان


فرمانده قرارگاه نظارتی و عملیاتی ستاد مدیریت کرونا در خوزستان از تداوم اجرای محدودیت های کرونایی بر اساس رنگ بندی شهرها در سطح استان خبر داد.

- فرمانده قرارگاه عملیاتی ستاد مدیریت کرونا در استان خبر داد اجرای محدودیت های کرونایی بر اساس رنگ بندی شهرها در خوزستان ایسنا/خوزستان فرمانده قرارگاه نظارتی و عملیاتی ستاد مدیریت کرونا در خوزستان از تداوم اجرای محدودیت های کرونایی بر اساس رنگ بندی شهرها در سطح استان خبر داد.

ولی اله حیاتی اظهار کرد: با توجه به شرایط کرونایی حاکم بر خوزستان، تمام محدودیت ها بر اساس رنگ بندی شهرها به قوت خود باقی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: در شهرهای قرمز فعالیت ادارات با یک سوم کارکنان، در شهرهای نارنجی با یک دوم و در شهرهای زرد با دو سوم کارکنان برقرار است.

فرمانده قرارگاه نظارتی و عملیاتی ستاد مدیریت کرونا در خوزستان گفت: ورود خودروهای با پلاک غیر بومی و خروج خودروهای با پلاک بومی به شهرهای قرمز و نارنجی ممنوع است.

فعالیت بازار نیز بر اساس رنگ بندی شهر به اصناف اعلام شده است تا تعطیلی را اعلام کنند.

وی بیان کرد: ذیل این قرارگاه، کمیته ای تحت عنوان ارزیابی عملکرد ادارات در خصوص مدیریت کرونا تشکیل شده است و تاکنون به 31 مدیر دستگاه اجرایی به دلیل عدم رعایت پروتکل های بهداشتی تذکر داده شده است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای محدودیت های کرونایی بر اساس رنگ بندی شهرها در خوزستان

اجرای محدودیت های کرونایی بر اساس رنگ بندی شهرها در خوزستان