مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 مرداد 1400 ساعت 19:102021-08-01اقتصادي

بلاتکلیفی قیمت بلیت هواپیما در جلسه ای بی فایده


در حالی که قیمت بلیت هواپیما در طول حدود یک ماه و نیم گذشته افزایش یافته است و مقرر شده بود تا تکلیف آن به زودی مشخص شود، پس از هفته ها جلسه ای برگزار شد که به نظر فایده ای نداشت و باز هم بلاتکلیف ماند.

- در حالی که قیمت بلیت هواپیما در طول حدود یک ماه و نیم گذشته افزایش یافته است و مقرر شده بود تا تکلیف آن به زودی مشخص شود، پس از هفته ها جلسه ای برگزار شد که به نظر فایده ای نداشت و باز هم بلاتکلیف ماند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، پس از اینکه شرکت های هواپیمایی در اقدامی خودسرانه و با هماهنگی کامل قیمت بلیت هواپیما را در مسیرهای داخلی تا 30 درصد افزایش دادند، انتقادات بسیاری از سوی وزیر راه و شهرسازی و مسئولان سازمان هواپیمایی کشوری و نمایندگان مجلس نسبت به این اقدام مطرح شد و قرار بود ایرلاین ها نرخ های افزایش یافته خود را به قیمت های مصوب قبلی برگردانند.

بارها مسئولان سازمان هواپیمایی بر این نکته تاکید کردند که این اقدام ایرلاین ها در افزایش قیمت بلیت هواپیما مصداق تبانی و رقابت مضر است و باید آن ها به قانون احترام بگذارند و قیمت ها را به نرخ های سابق مصوب یعنی نرخنامه مصوب آبان ماه سال گذشته بازگردانند.

از سوی دیگر نیز پرونده ایرلاین های متخلف به دستگاه های نظارتی ارسال شد تا با آن ها برخورد شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بلاتکلیفی قیمت بلیت هواپیما در جلسه ای بی فایده

بلاتکلیفی قیمت بلیت هواپیما در جلسه ای بی فایده