مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 مرداد 1400 ساعت 18:452021-08-01سياسي

صالحی: سازمان انرژی اتمی حداکثر هوشمندی لازم را در مذاکرات و در متن برجام به خرج داد


سازمان انرژی اتمی ایران ثابت کرد که حداکثر هوشمندی لازم را در مذاکرات و در متن برجام به خرج داده است.

- معاون رییس جمهور گفت: سازمان انرژی اتمی ایران ثابت کرد که حداکثر هوشمندی لازم را در مذاکرات و در متن برجام به خرج داده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علی اکبر صالحی رییس سازمان انرژی اتمی ایران در آیین بهره برداری از طرح های وزارت نفت، سازمان انرژی اتمی، وزارت کشور و سازمان تامین اجتماعی گفت: دستاوردهای دولت تدبیر و امید در صنعت هسته ای بی بدیل است و سازمان انرژی اتمی ایران ثابت کرد که حداکثر هوشمندی لازم را در مذاکرات و در متن برجام به خرج داده است.

وی ادامه داد: در نتیجه تلاش کارکنان سازمان انرژی اتمی در هشت سال اخیر، به ویژه از سال 1397 و بعد از خروج آمریکا از برجام، تراز توان هسته ای کشور در همه زمینه ها بر همگان آشکار شد.

از سوی دیگر، سازمان انرژی اتمی ایران علاوه بر انجام پروژه های زیربنایی و عظیمی مانند توسعه چرخه سوخت هسته ای کشور، توسعه نیروگاه های اتمی را با احداث واحدهای 2 و 3 در بوشهر به ارزش 10 میلیارد دلار از منابع مالی دولتی آغاز کرد.

رییس سازمان انرژی اتمی، ایجاد مرکز تولید و توسعه رادیو داروهای ایران (تترا) و مرکز بزرگ یون درمانی مجموعا به ارزش حدود 350 میلیون یورو بدون اتکا به بودجه دولت را از دیگر دستاوردهای دولت تدبی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صالحی: سازمان انرژی اتمی حداکثر هوشمندی لازم را در مذاکرات و در متن برجام به خرج داد

صالحی: سازمان انرژی اتمی حداکثر هوشمندی لازم را در مذاکرات و در متن برجام به خرج داد