مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 مرداد 1400 ساعت 18:352021-08-01حوادث

تیراندازی در جشن عروسی یک کشته و 2 زخمی به جا گذاشت


پسر بچه بی گناه روستایی، قربانی رسم غلط مراسم جشن عروسی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخراسان، در شرایطی که کرونا به بخش های زیادی از استان کرمان لشکرکشی کرده و رتبه نخست را از نظر شیوع به این استان داده است، فرمانده انتظامی کهنوج خبر از تیراندازی در مراسم عروسی با یک کشته و دو زخمی داد.

سرهنگ شاهپوربهرامی افزود: بازهم رسم غلط تیراندازی در مراسم جشن که بدون رعایت شیوه نامه های بهداشتی برگزارشد، منجر به مرگ هولناک یک پسر بچه و زخمی شدن دو تن دیگر طی یک مراسم عروسی در روستای دوچاهی شد.

وی با ابراز تاسف شدید از این حادثه ادامه داد: حوالی نیمه شب هشتم مرداد، به دنبال گزارش یک فقره تیراندازی منجر به جرح در مراسم جشن عروسی درروستای دوچاهی ، بلافاصله ماموران انتظامی به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: با حضور و تحقیقات میدانی ماموران مشخص شد یک نفر بنا به رسم بسیار غلطی که در برخی مناطق جنوبی کرمان وجود دارد، با یک قبضه اسلحه کلاشینکف اقدام به تیراندازی در یک مراسم عروسی کرده که تیرها به یک پسر بچه 11ساله، دختر بچه 10ساله و یک مرد 67 ساله که در مراسم حضور داشته اند، اصابت کرده است که بی درنگ مصدومان این حادثه به بیمارستان 12 فروردین شهر کهنوج منتقل شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تیراندازی در جشن عروسی یک کشته و 2 زخمی به جا گذاشت

تیراندازی در جشن عروسی یک کشته و 2 زخمی به جا گذاشت