مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 مرداد 1400 ساعت 18:302021-08-01سياسي

همه یا هیچ» یعنی در جا زدن!


در دلسوزی موافقان و مخالفان این طیف با طرح «صیانت از حقوق کاربران فضای مجازی» تردیدی نیست از این روی بحث و تبادل نظر مستقیم تنها راه پایان دادن به جدال و رسیدن به نتیجه مطلوب خواهد بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس حسین شریعتمداری مدیر مسئول روزنامه کیهان در یادداشتی تحت عنوان همه یا هیچ یعنی در جا زدن! نوشت: 1- طرح صیانت از حقوق کاربران فضای مجازی که 13ماه قبل کلید خورده بود و اکنون مراحل قانونی خود را در علیه السلام إِذَا ازْدَحَمَ الْجَوَابُ خَفِیَ الصَّوَاب .

هنگامی که پاسخ ها زیاد (شلوغ) شود، جواب صحیح، پوشیده و پنهان می ماند .

در این طیف، موافقان طرح صیانت از حقوق کاربران فضای مجازی بر ضرورت مدیریت این فضا تاکید دارند و به نمونه های غیرقابل تردید فراوانی از خسارت های جدی که یله و رها بودن این فضا درپی داشته و دارد استناد می کنند و مخالفان - باز هم در همین طیف- سخن از اشکالاتی به میان می آورند که به نظر آنان می تواند به کسب و کار مردم، مخصوصاً در شرایط کرونایی آسیب برساند و جریان تبادل اطلاعات را با دشواری رو به رو کند.

برخی از ایرادها ناشی از اطلاعات غلطی است که درباره این طرح - مخصوصاً از سوی دو طیف مورد اشاره - مطرح شده است و برخی نیز به کوتاهی ارائه کنندگان طرح در توضیح و تشریح ابعاد آن باز می گردد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همه یا هیچ» یعنی در جا زدن!

همه یا هیچ» یعنی در جا زدن!