مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 مرداد 1400 ساعت 18:152021-08-01سياسي

برگزاری کارگاه تخصصی آموزش خبرنگاری در منطقه ترشیز


مدیر کانون بسیج رسانه کاشمر از برگزاری نخستین کارگاه تخصصی آموزش خبرنگاری با حضور جمعی از اصحاب رسانه، فعالان فضای مجازی و روابط عمومی ها با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی خبر داد.

- سیدهادی مهدیان در گفت وگو با خبرنگار فارس با اشاره به حضور 40 شرکت کننده در نخستین کارگاه تخصصی آموزش خبرنگاری در محل سالن همایش های مسیح دانشوری مرکز آموزش عالی کاشمر، اظهار کرد: در این کارگاه دو روزه که جمعی از اصحاب رسانه، فعالان فضای مجازی و روابط عمومی ها از شهرستان های کاشمر، خلیل آباد، بردسکن، تربت حیدریه، مه ولات و بجستان حضور داشتند با عناصر و مفاهیم انواع خبر، روش های انجام مصاحبه، سبک های خبرنویسی، نگارش فارسی در ادبیات و نیز عکاسی خبری آشنا شدند.

مدیر کانون رسانه خراسان رضوی، شرکت تعاونی خدمات رفاهی اصحاب رسانه استان و تعدادی از ادارات و سازمان های کاشمر برگزار شد، یادآور شد: علیرضا کتابدار، علیرضا حیدری، ماهان صفایی و سیدجلیل زهرایی اساتید این کارگاه آموزشی بودند که در مدت برگزاری این دوره آموزش های تخصصی و حرفه ای را در این زمینه آموزش دادند.

  وی با اشاره به نقش تأثیرگذار برگزاری این دوره های آموزشی در ارتقای سطح علمی و تخصصی فعالان عرصه خبر و اطلاع رسانی افزود: قطعا شرکت در این کارگاه ها می تواند منجر به انجام کار حرفه ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری کارگاه تخصصی آموزش خبرنگاری در منطقه ترشیز

برگزاری کارگاه تخصصی آموزش خبرنگاری در منطقه ترشیز