مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 مرداد 1400 ساعت 18:052021-08-01سياسي

هشدار دادستان خراسان رضوی نسبت به لزوم رعایت دستورالعمل های بهداشتی


دادستان عمومی و انقلاب مرکز خراسان رضوی با اشاره به وضعیت قرمز کرونایی مشهد، نسبت به لزوم رعایت کلیه دستورالعمل های بهداشتی هشدار داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی و ارتباطات دادگستری خراسان رضوی، محمدحسین درودی با اشاره به وضعیت قرمز کرونایی مشهد، نسبت به لزوم رعایت کلیه دستورالعمل های بهداشتی هشدار داد.

بر پایه همین گزارش متعاقب انتشار اخبار نگران کننده در مورد بیماری و زبان و بوستان ها، مراکز تفریحی آبی، باغ وحش ها، استخرها و صنوفی که در مشاغل گروه های دو، سه و چهار هستند تعطیل گردند، مقتضی است مسؤولان امر اقدامات لازم در جهت تعطیلی مراکز مذکور در سطح شهرستان مشهد را با انجام اطلاع رسانی لازم و با فوریت انجام دهند.

گفتنی است؛ در صورتی که در این زمینه کوتاهی یا سهل انگاری و یا ترک فعلی از سوی مدیران و مسؤولان گزارش شود، در راستای قوانین و مقرارت از جمله دستورالعمل نحوه مقابله با ترک وظایف قانونی مدیران و کارمندان و پیشگیری از آن برخورد قانونی لازم صورت خواهد پذیرفت، ضمناً ادارات و سازمان های دولتی نیز می بایست طبق دستورالعمل های ستاد ملی کرونا نسبت به کاهش فعالیت کارکنان اقدام به نحوی که هیچگونه خللی در خدمت رسانی به شهروندان گرانقدر نیز وارد نشود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار دادستان خراسان رضوی نسبت به لزوم رعایت دستورالعمل های بهداشتی

هشدار دادستان خراسان رضوی نسبت به لزوم رعایت دستورالعمل های بهداشتی