مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 مرداد 1400 ساعت 17:352021-08-01بين الملل

رکوردشکنی فلوریدای آمریکا در تعداد بستری های کرونایی


تعداد بستری های کرونایی در ایالت فلوریدای آمریکا به بیشترین میزان از زمان آغاز این همه گیری رسیده و 10 هزار 207 نفر شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، تنها یک روز پس از رکوردشکنی بستری هستند.

رکورد قبلی به حدود یک سال پیش و شش ماه پیش از زمانی بود که واکسیناسیون در این کشور آغاز شده بود و در 23 جولای 2020 تعداد 10 هزار و 170 نفر در بیمارستان های ایالت فلوریدا به دلیل ابتلا به ویروس کرونا بستری شده بودند.

فلوریدا در حال حاضر بیشترین آمار ابتلا به کرونا به نسبت جمعیت خود در آمریکا دارد و بیمارستان های این ایالت به دلیل انبوه بیماران کرونایی در وضعیت اضطراری قرار گرفته است.

طی هفته گذشته، روزانه به طور متوسط 1525 نفر فرد بالغ در بیمارستان های ایالت کالیفرنیا بستری شده اند و طی این مدت هر روز 35 کودک نیز به دلیل ابتلا به کرونا بستری شده اند که هر دو آمار با توجه به تعداد جمعیت این ایالت بالا به شمار می اید.

با توجه به آنکه وضعیت فعالیت های ایالت فلوریدا به شرایط پیش از همه گیری کرونا بازگشته، سویه دلتای ویروس کرونا به سرعت در این ایالت در حال انتشار است.

این در حالی است که آنتونی فائوچی مدیر سازمان بیماری های عفونی آمریکا روز یکشنبه هشدار داد که شرایط این کشور از لحاظ ابتلا به کرونا وخیم تر خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رکوردشکنی فلوریدای آمریکا در تعداد بستری های کرونایی

رکوردشکنی فلوریدای آمریکا در تعداد بستری های کرونایی